Returnarea produselor se poate solicita în următoarele situații:

  1. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site.

Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuiri sau rambursarea integrala a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială pană la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC AZOLACT SRL

  1. Produse ce au fost livrate greșit.

Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuiri, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială pană la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SC AZOLACT SRL

  1. Renunțarea la cumpărare.

În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declara că a luat cunoștința și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.